Monday 18 July 2011

Cucur Jagung 2



haha..kite sambung cite kelmarin. wal hal boleh je sambung (edit post) citer semlm. tp..tak syok la.. dah hari baru..kita buat muka baru. tu la aku..melilau jauh sgt. sudahnye tak tercerita2 gak pasal cucur ni. hahaa. gambar di atas adalah hasil gorengan pertama. yg peliknye..ada org heran aku boleh buat cucur jagung. "eh! pandai pulak buat cucur jagung?" katanya. aku pulak yg pelik orang tu ckp cam tu. yg aku buat mcm2 kuih sblm ni..dia tak heran pulak. yg cucur senang sgt cam ni dia heran pulak. adoiii..pelik2 je la orang ni. tp..yg best..last2 dia puji sedap.
manusia suka bila dipuji..marah bila di keji. termasuk la aku. ape la aku ni kan. terok betol. ish! kena ubah sifat yg ni.
tgk2 gambar kat atas... cucur aku buat ni mewah jagung. bukti jagung mmg byk. tp kan..cucur aku buat agak liatttttttt! argg! tensen2! bila la masanya benda yg aku buat tu nak jd sempurna. (ALLAH maha sempurna). ada je yg tak jadi. adooii..

selamat menjemput-jemput ^-^

No comments:

Post a Comment