Monday 18 July 2011

KEK KUKUS VELVET KISMIS

adoii..ape aku nak type ni. sbnrnye nak ringkas cerita je. tp..ni la masalah aku. kalau dah dpt menaip ni..ade je benda aku nak cerita. hehehe.. aku cuma ada 5 minit je nak masukkan N3 ni. sbb sekejap lagi..darama korea kesukaan ku akan mula. 'you don't know women' di channel ONE...393 astro. best la citer ni..aku suka.

tgk! nak upload gambar ni je dah lama. citer korea pun dah mula. ok la..terus kepada kek ni. aku buat kek ni setelah aku survey byk blog2 masakan. aku tak ingat dah blog sape. tp..byk la..rasanya ada la dlm 10 blog. kat myresepi pun aku usha gak. nama sebenar dia..kek kukus velvet hawflakes. tp sbb aku takde hawflakes tu..aku just letak kismis je kat atas. aku takot tak sedap..aku letak sket je. nyesal pulak.


kek ni aku buat nmpk cantik dah. tpkan... aku tersilap la.. setiap warna tu..aku letak perisa juga. adoiiyaii pening la kepala aku bila mkn. rasa tak tentu arah. bau dia je pun aku dah pening. tp...yg heran...semua org disekeliling ku puji sedap. heran10x!! adik ipar aku sampai request utk aku buat lagi bila ada bacaan yasin kat umah ibu mertua ku nnt. tp..aku pulak yg tak confident nk buat byk2..bagi org ramai makan. nnt la... bila ada hawflakes baru aku buat lg.

tp kan..aku kurang suka la warna biru tu... rasa menyesal pulak beli warna biru. aku jadi takot nak makan. tp..tgk org len buat warna biru..nmpk cantik la pulak. cukup la utk hari ni. cerita korea aku dah lama mula.
apa? resepi?? hahaha.. aku yg tak arif memasak ni..tak layak memberi resepi kat orang lain. kalau ada sesiapa yg tersesat lg masuk dapur aku ni..boleh la search sendiri di google ye. taip je.. kek kukus velvet hawflakes. selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment