Friday 22 July 2011

DAPAT AWARD??

Terkezut dot aku pg2 jumaat ni sbb dpt award. kosong kejap otak sbb mcm tak percaya. korang nak tahu..award ape aku dapat? jeng...jeng..jeng...

sbb aku ni pertama kali dapat award dgn usia blog ni yg baru sebulan jagung..aku besarkan sedikit saiznye .hahaha. sesuka ati je kan. aku dapat award ni dari seorang yg mmg dah otai dlm bidang masakan dan juga bidang blog masakan ni.iaitu kak ita -masam manis. malunye nak terima award ni dr otai. malu..malu..malu..
tp..mesti kena ambil gak. orang bagi ni. dan..kak ita juga lah..org pertama yg baca blog aku. orang pertama juga jadi follower aku. baru dia sorang jd follower blog ni. terharu sgt. sbb dia otai. tp..dia ramah dan semua org.
pada permulaan memblog ni..aku ingat juz nak buat utk suka2.luahan ati sendiri. tp..bila kak ita jd follower.. aku jd bersemangat pula nak masukkan cerita2 masakan yg sblm ni aku tepek kat FB je. lagipun aku ni bukan pandai masak pun.
aku tak ingat pula apa yg aku cari..sampai sesat termasuk rumah kak ita. bila masuk tu..terus terpesona dgn hidangan2 yg di sediakan. teknik dia ambil gambar pun tersgt la cantik. celoteh dia pun best. lagi2 bila dia bgtau dia org JB..aku terasa dekat pulak dgn kampung aku..Kota Tinggi. dia cerita pasal cuaca JB... aku rasa best...seronok.teringat kat anak sedara yg duk JB. alahai...apsal tetiba air mata ni bergenang pulak. aarrgghh! rindu kat kampung halaman di Johor.. rindu mak dan ayah. dah hampir 6bln tak balik Johor. hmm...
itulah kisah aku berkenalan dgn kak ita yg manis. hhm...aku tak tahu nak pjgkan kat sape award ni. sbb aku ni baru je memblog. lgpun..sblm ni aku juz sempat tgk blog kak ita je. blog org lain..juz lalu2 je. tak sempat singgah. masa tak mengizinkan. ni pun...dah nak keluar rumah. maaf yg kak ita.
terima kasih sekali lg pada kak ita-masam manis.

No comments:

Post a Comment