Saturday 9 July 2011

minat menulis @ memasak??

minat sgt ke aku? ntah. tp..rasanya aku ni minat meluah perasaan. bukan minat menulis. akhir2 ni aku tersuka pulak buat kuih muih setelha terserempak dgn blog masakan ni. mmg cuna sgt .presentation dia mmg tersgt cun. boleh jd lapo.hehehe.. blog masak.. masam manis. sejak aritu aku terus jatuh hati..eh! jatuh hati ke? bukan iar liur terjatuh ke? hahaha.. setiap hari mesti nak tgk kak ita tu masak apa. kdg2 time keje pun asyik terbayang2 je gambar masakan dia. aku ni xde la minat bab masak2 ni. tp.. ntah.. terasa nak cuba. dah cuba..terasa mcm... "o.. rupanya senang je buat kek ni" .. hmm.. yg sblm ni aku pk..."camner la org buat kek ni ye.. mesti susah". kalau ikutkan setiap hari nak cuba buat kek ke..puding ke.. tp..sbb masa aku di rumah agak terhad. lgpun..nak cari barang2 utk buat kuih tu..agak payah sedikit nak dpt di daerah gerik ni.





hhmmm..sbnrnye aku puasa arini. puasa ganti. amboii..dah dkt dgn ramadhan baru nak puasa? tu la aku. suka bertangguh. mentang2 cuti puasa hanya 3 hari...anggap ringan. InsyaAllah..kalau puasa ni sampai ke magrib... habis la puasa ganti aku. tenang sket hati ni. dah langsai hutang.


sebenarnya.. aku ni x reti nak memblog2 ni. aku tgk blog org sume cantik2. siapa ada lagu lagi. blog masam manis..siap ada salji lagi! hari ni dpt award blog cantik lg. bijak cerdik betul dorang ni. aku ni..hapa pun x boleh! hahaha. tak pe la.. blaja slow2. blog dulu ntah jd apa.. ni dah buat blog baru ni..hrp..jd la mcm blog org len. cun.. nak baca pun best. blog aku??? sekadar utk luah perasaan boleh la.

No comments:

Post a Comment